zondag 25 september 2011

een TOFFE verjaardag

Hiep hiep hoera... vandaag is Design Team Member Lins jarig! Lins van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je een leuke dag hebt met veel cadeautjes...
Natuurlijk heb ik een kaartje gemaakt voor Lins. Ze heeft het gelukkig op tijd ontvangen, dus ik kan het jullie laten zien....



Lins is dol op beertjes, dus ik wilde graag een berenkaartje voor haar maken...
Op dit vrolijke kaartje heb ik een stempel van Penny Johnson gebruikt. Dit stempel is naast nog een aantal andere leuke stempels van Stampavie binnenkort verkrijgbaar bij AnMaCreatief... Ik kan niet wachten tot ik ze ontvangen heb, maar nog eventjes geduld...



Derwent Coloursoft potloden: C180-C250-C320-C350-C400-C410-C430-C440-C460-C520-C590-C600-C610-C630-C640-C660-C670

Het tekstje heb ik zelf gemaakt op de computer. Een TOFFE verjaardag, om zo toch een beetje een 'Vlaams tintje' aan de kaart te geven... ;-)

Op de paarse hydrangea's zit een prachtige mini resin flower in de kleur azuurblauw. De resin flowers zijn nu in 3 maten verkrijgbaar: mini, normaal en maxi. De mini resin flowers zijn 0,9 cm groot, dus ideaal voor op kaarten...

De blauwe rhinestones zijn erg handig in gebruik, ze zijn zelfklevend, dus je hebt geen lijm nodig...



-stempel van Penny Johnson ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden
-scrappapier 'Bella' van Best Creation Inc
-Nestabilities Petite Ovals
-2 paarse hydrangea's 5 cm
-2 mini resin flowers azuurblauw
-4 zelfklevende rhinestones blauw
-grosgrain lint blauw met witte stippen

Ik wens jullie een hele fijne zondag!
Anne-Marije

6 opmerkingen:

  1. En of ze er blij mee was....ze vertelde het me gisteren en was dol gelukkig!Zo verwend dat ze geweest is met zo'n prachtige kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ow wat een prachtige kaart heb je voor haar gemaakt!
    En een leuke spulletjes uit je winkeltje gebruikt.
    Mooi hé, die resin flowers!

    Liefs lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende kaart anne-marije
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuke kaart heb je voor "onze" Lins gemaakt. Deze stempel is geweldig (past wel in mijn straatje). De bloemen vind ik ook geweldig mooi zo. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijk kaartje heb je gemaakt, erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had het al op je blog geschreven maar ik wil je ook hier nog eens super bedanken!

    Liefs,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen