woensdag 9 november 2011

Cheeky boy



Hoi allemaal,

ik heb een verjaardagskaartje gemaakt met cheeky boy van Penny Johnson (verkrijgbaar in de webshop AnMaCreatief). Deze stempel is zo grappig en lief met al die kleine details. Heb je het goudvisje in het potje gezien?
Eindelijk de perfecte stempel voor een toffe jongenskaart :-)

Dit is de stempel in detail:


De kaart zelf is een twisted easel card. Ik heb blauwe dew drops gebruikt om de kaart recht te houden.
De tekst en het vliegertje (Art Impressions) heb ik geëmbossed met wit embossingpoeder.

Ik wens jullie nog een hele fijne dag en hopelijk tot heel gauw!

Dikke knuffel,

Lins xxx

8 opmerkingen:

  1. Ow Lins, wat een super kaart!
    Je hebt er echt een super mooie kaart van gemaakt zeg!!
    Wat een super stempel is dit en wat heb je het geweldig ingekleurd.
    Ben er helemaal weg van.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een heel gave stempel! Zo leuk voor een jongenskaart. Jij hebt er in ieder geval een mooie creatie van gemaakt.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Lins, wat heb je toch een prachtig kaartje gemaakt! Je hebt de 'Cheeky Boy' zo mooi ingekleurd...
    Bedankt voor dit mooie voorbeeld!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lins, wat heb je er een geweldig mooie kaart van gemaakt en het jongetje is echt tof voor jongenskaarten. Mooie kleurtjes heb je ook gebruikt. Leuk model kaart. Liefs. Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Lins, wat is dit een leuke kaart zo geworden. Je brengt me wel in de verleiding met deze stempel. Ik heb volgens mij nog papier met vliegertjes erop...
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die ziet er weer echt schattig uit. Bij die nieuwe stampavie stempels zitten heel erg leuke bij.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi ingekleurd!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig, proficiat met deze creatie!

    BeantwoordenVerwijderen