maandag 9 april 2012

Nog een verjaardagskaartje!

Afgelopen vrijdag (op GOEDE VRIJDAG) is mijn lieve vriendin Anne-Marije 20 jaar geworden en dat vraagt natuurlijk om een handgemaakt kaartje. Inmiddels weet ik zeker dat het kaartje bij haar op de kast staat, dus kan ik hem hier ook laten zien.
Natuurlijk een kaartje in roze en groen, want dat zijn natuurlijk haar favoriete kleuren.
Een label van Femke ingekleurd met copics, zodat het de goede kleur kreeg.





Wat heb ik allemaal gebruikt voor deze kaart:
Er lopen nog steeds diverse leuke verjaardagsacties in de webshop, dus neem er eens een kijkje.

Groetjes,
Helen

5 opmerkingen:

  1. Schitterend kaartje Helen.

    Enne, anne marije, nog van harte gefeliciteerd!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieverd! En inderdaad helemaal ik de kleurtjes van Anne-Marije! Top hoor!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje Helen! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig kaartje Helen!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Helen,
    Oh wat is dit toch een mooi kaartje! Hij heeft een mooi plekje op mijn 'gekregen-kaarten-kast' gekregen. ;-)
    Je hebt hem inderdaad helemaal in 'mijn kleuren' gemaakt. Het Snoesje is erg schattig en mooi gekleurd. Vooral het hondje vind ik erg knap gedaan. Het lijken nu net echte haartjes! Het papier is lekker fleurig en maakt er een vrolijk geheel van. Ook het tekststempeltje op de achterkant maakt het helemaal af...
    Bedankt voor deze prachtige kaart, ik ben er heel blij mee!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen