zaterdag 19 mei 2012

Marianne Design aanbieding 3



Vandaag laat Design Team Member Lins zien wat zij heeft gemaakt met de leuke artikelen van Marianne Design. De bijbehorende aanbiedingen staan onderaan dit bericht.


*****



Hoi allemaal,

vandaag heb ik een springkaart gemaakt met deze leuke beer uit de giftset van me-to-you. Het beertje heb ik ingekleurd met prisma potloden. Nadien heb ik de randjes bewerkt met spun sugar distress inkt en een sterretjesrand gemaakt met een stempeltje dat ook uit deze giftset komt.
Ik vond dat deze sterretjesrand wel paste bij dit mooie papier van Boofle.


Aangezien de beer wel een enorme knuffel lijkt te geven, vond ik dat de tekst 'Lots of beary hugs' niet mocht ontbreken. De tekst komt uit het setje met tekststempels van Stamp Fairy. Het label heb ik gemaakt met de nieuwe stansjes 'Tags & tickets' van Marianne Design.
Het is heel handig dat het formaat van de tekstjes en de stansen perfect op elkaar aansluit.

Ik ben heel benieuwd wat jullie van deze berekaart vinden :-)

Veel liefs en een heel fijn weekend toegewenst,

Lins x




*****

Wat een lieve kaart, Lins! Naar aanleiding van deze mooie kaart heb ik een aanbieding gemaakt met de artikelen van Marianne Design.

De Craftable Tags & Tickets is nu in de aanbieding van  € 8,15 voor  € 7,05 per stuk. 

Naast de Stampfairy sentiments zijn er ook andere clearstempels die je kunt gebruiken in combinatie met de Tags & Tickers. De clearstampsets teksten recht CS0852 en teksten rond CS0853 zijn speciaal ontworpen voor de Tags & Tickets en passen  natuurlijk precies in de stansjes.


De clearstampsets teksten recht CS0852 en teksten rond CS0853 zijn nu in de aanbieding van €  6,30 voor € 5,40 per stuk.

De aanbieding van de Craftable Tags & Tickets en de Clearstampsets teksten recht en teksten rond is geldig t/m 30 juni. In de webwinkel zijn de prijzen al aangepast.


De aanbiedingen van de Stampfairy stempels, de Pretty Paper Blocs en de Anja's Leaves Creatables zijn ook nog geldig t/m 30 juni.


Over een aantal dagen komt de laatste aanbieding op het blog, dus houd het blog in de gaten.

Kom je ook even in de webwinkel kijken?




Een fijne dag!


Anne-Marije Poppen

1 opmerking: