zaterdag 14 juli 2012

Zomer ??????

Hoi allemaal, het is weer heerlijk freubelweer en de zomer is ver te zoeken. Ik heb maar eens een zomers kaartje gemaakt wat me een vakantiegevoel geeft.
De basiskaart is roze linnenkarton uit de serie colours unlimited van Avec.  Daar op heb ik DP van Papermania - Lucy Cromwell gebruikt. Dit is ontzettend mooi papier.  Ook heb ik nog DP gebruikt van Daisy & Dandelion - lovingly yours. Nog wat colorcore roze om achter het DP te doen. Een mooie creatable van MD gebruikt. De sketch van deze kaart is van mijn lieve vriendin Anne-Marije.

Het sentiment komt uit een setje van Action en heb ik roze colorcore gestempeld met memento rich cocoa.

Daisy in het zonnetje is ook gestempeld met memento rich cocoa en ingekleurd met Derwents (140 - 200 - 210 - 340 - 440 - 450 - 460 - 510 - 560 - 580 - 590 - 670 - 720). Verder heb ik nog een Sakura gelly roll in roze gebruikt voor de bloemetjes en de bril. Het randje om het afdrukje is gedistressed met colorbox dusty plum. De vlindertjes zijn geponst uit een restje DP.
Groetjes,
Helen

6 opmerkingen:

  1. Wat een enig stempeltje!!
    Ik vind het zo leuk voor de zomer. Zag deze ook al eens op het strand....dan krijg je wel zin in de zomer, met warmere temperaturen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een schattige kaart, hier regent het weer vreselijk,waar blijft de zomer. Je kaart is prachtig Helen daar knappen we weer van op Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou het is je goed gelukt Helen, dat frisse roze geeft meteen een lekker zomers gevoel. Hele leuke kaart.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi helen
    nou echt een leuke vrolijke zomerse kaart en dat stempeltje is wel heel erg lief!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die stempel is zo lief!!! Wat een heerlijke zomerse kaart heb je er mee gemaakt, super!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een heel erg leuk kaartje. Mooie kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes martha en margret

    BeantwoordenVerwijderen