zaterdag 20 oktober 2012

Warme winterwensen

Tussen de taarten en verjaardagsgezellige drukte wil ik jullie nog een kaart laten zien.
Voor mijn allereerste kerstkaart van dit jaar (werd wel tijd!) heb ik  gebruik gemaakt van de Joy!crafts stencil hulstbladeren.



Ik heb hem geborduurd met Madeira Supertwist met metallic. De randjes bewerkt met de blending tool en Distress Ink peeled paint. Daarop een theezakjesbloem van Pickwick fruitwelness Acai Bes en Blauwe Bosbes met een grote blauwe brad erdoor.



Groen organzalint, wit crisplint en blauwe twine met daaraan een mooie zilveren sneeuwvlok.



Het gebruikte papier komt van het First Edition Paper "Dreamcatcher"! Alle randen ook bewerkt met de blending tool en Distress Ink peeled paintDe gestempelde tekst is van "Elines Words".

Een heel goed weekend toegewenst,
Adriana


6 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Adriana!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend gedaan hoor meis, ik vind het ook een hele mooie kleur Adriana.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kerstkaart heb je gemaakt Adriana, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat super! Je hebt die mal zo mooi verwerkt!!! En een prachtig geheel weer gemaakt, zo knap!!! Ik vind alle details weer super.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kerstkaart!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Adriana, wat een supergaaf kaartje is dit weer geworden. Vind dat je de mal mooi hebt gebruikt met deze theebloem. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen