zondag 17 februari 2013

Forever Friends !


Hoi, ik heb nog eens een kaartje gemaakt met de lieve Forever Friends beertjes. 

De basiskaart is weer linnenkarton van Boekenvoordeel. Het DP komt uit het paperpack Forever Friends Springtime. De groene blaadjes zijn gestanst uit een papierblok van de Action. Verder heb ik nog wat paars cardstock gebruikt.

De tekststempel is gestempeld met Memento Tuxedo Black en komt uit de clearstempel set Forever Friends Black & Gold phrases. Het woord "fabulous" heb ik bewerkt met een paarse gelly roll pen van Sakura. Rondom de tekst heb ik met een blaadjesstempel uit de set FF B&G phrases en distress ink "dusty concord" gestempeld.

In de hoek een violet hydrangea met daarop een zilveren filigraan bloem en vastgezet met een papermania pearl brad pastel. Het blaadje is een stans van Crealies.

De Forever Friends beer uit de clearstempelset Black & Gold characters heb ik gekleurd met derwents en ik heb de volgende kleurtjes gebruikt: 210 - 250 - 260 - 270 - 450 - 580 - 590 en 530. Op de bloemetjes heb ik Dovecraft glitterglue in de kleuren blossom en lavender gebruikt. Rondom het afdrukje heb ik de randjes bewerkt met colorbox heliotrope.

Groetjes
Helen

5 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje. Leuk idee om rondom de tekst te stempelen en je bloem is ook erg chique!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super kaartje, zeg, met hele mooie kleuren!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schattig kaartje.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend kaartje Helen, mooie kleuren en wat heb je het beertje supermooi ingekleurd, top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen