vrijdag 19 april 2013

Iets anders met knopen...

Even geen kaartje van mij vandaag, maar iets anders wat ik aan het knutselen ben geweest voor de meidenkamer.

 

Vraag mij niet hoe ik op het idee ben gekomen ;-) Maar ik heb een schilderij gemaakt van knopen! Eigenlijk is het heel simpel en het resultaat is leuk! Het is in de meidenkamer echt een 'eyecatcher' geworden...


Ik heb een canvasdoek bij de Action gekocht en die heb ik eerst geschilderd (met overgebleven verf) Dan heb ik in het midden een hart getekend en deze opgevuld met knopen. Schrik niet van het aantal dat erop zit!  Anne-Marije heeft in haar winkel prachtige voordeelsetjes van knopen. Zo heb je verschillende knopen die qua kleur goed bij elkaar passen. Voor de meidenkamer paste de kleur; lichtroze er super bij! Ik heb maar liefst 8 setjes gebruikt ;-) Om ze goed te laten plakken heb ik Tacky Glue gebruikt. Deze is extra stevig en droogt transparant op. Wel zo netjes... Als afwerking heb ik nog mooi breed kant van de markt er omheen geplakt. En dat is alles!

 

Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden! En misschien heb ik jullie ook weer op een ideetje gebracht...
Liefs Lotte

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee! Zou op Eva haar kamer goed tot zijn recht komen, dus ik leen je idee! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig idee, en de uitkomst is prachtig
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig idee. Heel simpel, maar je moet maar op het idee komen. Super origineel.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen