maandag 20 mei 2013

Broodzakje in een broodzakje ;-)

Hallo allemaal,
vandaag heb ik een cadeautje te laten zien die ik voor een vriendin heb gemaakt.
 
 
Deze leuke Tilda is Happy Easter Tilda uit de Little Easter Collectie 2013. Zij is gestempeld met  Memento; Rich Cocoa.
 
En ingekleurd met Distress Ink:
Achtergrond: Weathered wood
 
 
Ik heb voor deze 'kaart' een groot broodzakje gebruikt en deze dubbel gevouwen. Het design papier is van Magnolia; Rosegarden uit de summer memories collectie. Alle randen heb ik bewerkt met de TH Paper Distresser en daarna  beïnkt met Distress Ink - Walnut Stain. Links heb ik  On the Edge Die van TH; Butterflight gebruikt uit kraft. Ook uit de Movers & Shapers; mini butterflies heb ik een vlinder gehaald en hier in het midden een  roosje geplakt.  Daar onder heb ik twee kleine filigraanbloemen gedaan met daarop een klein resin roosje, zo lief!!! Achter het afdrukje zit een stans van Nestabilities en rond het afdrukje heb ik nog een parelsnoer geplakt. Rechts heb ik een bloementoef gemaakt met Doohickeys; Doily Flowers en een bloemenstans van Joy! Daarin heb ik een  Cherry Blossom gedaan en parels. Verder heb ik takjes van de Doohickey Heart Swirl gemaakt. Wat ik zelf helemaal geweldig vind zijn de grote parel die ik er tussen heb geplakt. De kleuren zijn zo mooi!!! 

 
De tag heb ik gemaakt met So Wrapped Lovely stans. Hier heb ik een strik van  Kreukellint wit gemaakt die op kleur is gebracht met Distress Ink; Aged Mahogany. Daar heb ik nog een stuk twine aan gestrikt waar een charm van een vlinder aan hangt. Dit is één van de nieuwste die Anne-Marije weer in haar winkel heeft gekregen, wat is deze weer mooi hé!?

 
Het achterste gedeelte van het zakje heb ik aan de bovenkant open gesneden en daar heb ik het kleinste broodzakje in gedaan. Natuurlijk moest deze met het zelfde papier mooi bewerkt worden ;-) In het midden heb ik een tekststempel uit de set van MD; Eline's Words gestempeld. Daar van achter heb ik een doily van Cheery Lynn gedaan en twee klein bloemetjes gemaakt met de doohickey; heleborus. Daar zitten twee witte kleine pareltjes in.
 
 
Het zakje heb ik gevuld met een cadeaubon! En heel wat van mijn favoriete embelies ;-)
 
o.a. filigraan in het zilver en geel koper en verschillende parelkernen! Altijd welkom zo'n cadeautje nietwaar? Toen ik aan het werk was kwam ik nog een aantal van mijn favorieten tegen, maar dat moet maar een volgende keer ;-)

 
Ik hoop dat de foto's duidelijk genoeg zijn om te zien hoe ik dit heb gedaan. Maar anders mag je er altijd naar vragen! Dan probeer ik het iets duidelijker met behulp van foto's en maten te maken. Een mini tutorial dus eigenlijk ;-) Voel je niet bezwaard.
 
Liefs Lotte!
 
 

4 opmerkingen:

  1. Wat een supermooi broodzakje heb je weer gemaakt , ik vind het weer een toppertje!

    Gr ANtoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend broodzakje heb je gemaakt. super mooi
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat aan prachtige creatie! Mooie zachte kleuren. Leuke ditjes en datjes. Super!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Minder inspanning, minder tijd te besteden en de beste kwaliteit op enkele muisklikken maakt webshop populairder met de dag ..

    BeantwoordenVerwijderen