zaterdag 4 mei 2013

Kleinzoon

Hallo allemaal!
Als aanvulling op de vorige twee kaartjes van mij, heb ik tot slot ook nog een kaartje om de oma te feliciteren! Want ook voor haar is dit weer een bijzondere gebeurtenis.

Het is net als het vorige kaartje een klein maatje; gemaakt met de kleinste mal van Go Kreate. Het papier komt ook uit het blokje van  MD; Hello Sweet Baby! Voor deze kaart heb ik geen stempel ingekleurd, maar een tekst-stempel als middelpunt gebruikt. De stempel komt uit de set van MD; Eline's babies. Deze is gestanst in een Nestabilitie. Het Kreukellint wit heb ik op kleur gebracht met DI; Faded Jeans. Aan de strik heb ik een charm van een wandelwagen gehangen met een strik van twine. Voor een oma vond ik een mooie bloementoef wel passen! Deze is gemaakt met een witte aster in een filigraan, vintage blauwe roosjes in het groot en klein. en nog twee bloemen uit design papier gmaakt met de Doohickey; Heleborus. In het midden een klein witte pareltjes. Verder als afwerking nog twee parelkernen in de vorm een hart gebruikt. En zo vond ik de kaart wel compleet...


 Hopelijk kunnen jullie dit kaartje ook waarderen!
  
Liefs Lotte

2 opmerkingen:

  1. Wooow super mooi is dit!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou en of ik dit kan waarderen, het is een schitterende kaart geworden hoor.
    fijn weekend, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen