zondag 2 juni 2013

Vlinders

Hallo allemaal,
het werd voor mij wel weer eens tijd om een lekker zomers kaartje te maken. En wanneer ik aan zomer denk, denk ik aan al die mooie vlinders die door de tuin heen vladderen. Op deze kaart heb ik dus ook lekker veel vlindertjes laten 'rond-vliegen'.


Voor deze kaart heb ik gekozen voor de super lieve stempel van Magnolia; Sitting Tilda With Butterfly uit de  Once Upon A Time collectie 2013. Zij is gestempeld met  Memento; Rich Cocoa en ingekleurd met mijn derwent coloursoft pencils.


Voor de kaart heb ik gebruikt gemaakt van Design Papier van Magnolia; Purple Heart Flowers van de Prinsen en Prinsessen collectie. En dit gecombineerd met kraft.


De grote klok is een stans van TH  Big Die; Weathered Clock. Achter het afdrukje heb ik verbandgaas gebruikt. Linkst van het afdrukje heb ik bovenaan een bloem gemaakt met een Doohickey; Doily Flower met daarin een  roosje (vintage bruin) en daarbij takjes gemaakt met de Doohickey; Heart Swirl. Lager aan de linkerkant heb ik een  filigraan met daarop een parel (lila) gebruikt.

Rechts heb ik een vogelkooi van Memory Box gemaakt, hier zit een strik aan van Kreukellint wit. Deze is op kleur gebracht met Distress Ink; Milled Lavender. Hier heb ik een strik van  twine met daaraan een charm van een vlinder gemaakt. Verder heb ik bloemen gemaakt met Doohickeys; Doily Flower en Heleborus. met hierin een  Cherry Blossom (vintage bruin) en kleine pareltjes. Rechtsboven heb ik drie parelkernen geplakt en als laatste afwerking heb ik over de hele kaart hele kleine vlindertjes geplakt ;-)


*****


*****


Liefs Lotte

4 opmerkingen: