zondag 29 september 2013

cadeautasje voor Lins!

Zoals jullie al hebben kunnen lezen is Lins is jarig geweest. En zoals jullie gisteren bij Judith hebben kunnen lezen is iedereen daar hard voor aan het werk geweest! Dus ik ook ;-) Ik heb er voor gekozen een cadeautasje te pimpen. Zo kon ik er wat leuke cadeautjes in stoppen...


Deze lieve stempel van Magnolia komt uit de Little Easter Collectie 2013 en heet Tilda Watering. En is gestempeld met Memento rich Cocoa.


Tilda heb ik ingekleurd met Distress Ink.
Haar, schoenen: Antique LinenWalnut StainBroek: Weathered wood
Gieter:  Pumice Stone en Black Soot
Trui, mutsje: Victorian Velvet
Achtergrond:  Stormy Sky
Gras:  Peeled Paint


Hier heb ik gebruik gemaakt van Doohickeys uit kraftvlinder van THKreukellint wit (op kleur gebracht met  Aged Mahogany), charmtwine (Lillibet) en mini pareltjes.


Verder nog wondgaas (op kleur gebracht met DI - Victorian Velvet),  filigraan, mini roosjeparelkernenCherry Blossom en roosjes.

Weer heel erg bedankt voor jullie bezoekje!
Liefs Lotte

1 opmerking:

  1. Wat leuk! Die gepimpte zakjes zijn altijd al een cadeau'tje op zich!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen