zondag 13 oktober 2013

Fizzy moon kerstlabel


Hoi allemaal,

Het wordt tijd dat ik mijn to-do-lijstje voor kerst ook begin af te werken ;-) Eén van mijn to-do's zijn kerstlabels maken. Ik vind het leuk om een mooi kerstlabel aan mijn pakjes te hangen.
De Fizzy Moon ministempels zijn hiervoor zo perfect. Dit stempeltje heet Moon. Ik heb het op stevig grijs cardstock gestempeld met memento inkt - rich cocoa en ingekleurd met Faber Castell potloden.
De randen van de mutsjes heb ik bewerkt met dovecraft glitter glue - crystal.
De kersttekst zit bij het stempeltje winter wishes / Christmas cake. De sneeuwvlokjes zijn ook een stempel uit de me to you clearstampset - winter wonderland.

Het gaatje bovenaan in het label heb ik verstevigd met een eyelet (dovecraft eyelets - earthtones). Het fijne lintje heb ik op kleur gebracht met een grijze copic C-5 waardoor dit een zilverachtig kleurtje krijgt.

Nog een detailfoto:


Ik ben heel benieuwd naar wat jullie ervan vinden. Alvast nog een hele fijne zondag toegewenst.

Veel liefs,

Lins x

3 opmerkingen:

  1. Lieve Lins,

    Wat een schattig label! Je hebt het lieve Fizzy Moontje schitterend gekleurd... Super!

    Dankjewel voor dit mooie voorbeeld!

    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen