maandag 21 oktober 2013

Vrolijke groetjes

Hoi allemaal,

Ook ik wou mijn teammaatje Adriana verrassen met een zonnig kaartje en dit is het resultaat geworden. Het beertje heet fizzy moon - pink flower, tja en ik maar de hele tijd denken dat dit een zonnebloem was ;-)
Ik heb dit beertje uitgestanst met de MD craftable 'stitch circle and flower'. Terwijl het papier nog in de stans zit, heb ik dit bewerkt met stormy sky.
Het gele achtergrondpapier komt uit de FE paperpad 'family ties'.


Het hart van de bloem en de knop zijn glimmend gemaakt met glossy accents.

Nog een detailfoto van het beertje:


Aan de binnenkant heb ik een zakje gemaakt om een label in te verstoppen.


Het zakje heb ik aan de bovenkant afgewerkt met de craftable 'stitch border'. De tekst 'Vrolijke groetjes' komt uit de stempelset 'Eline's Dutch sentiments'.
Het label zelf heb ik versierd met kleine bloemetjes uit de forever friends stempelset 'going to the chapel'. Die kleine stempels zijn o zo leuk en worden maar al te gauw vergeten.

Mijn materialenlijstje:
fizzy moon - pink flower
Eline's Dutch sentiments
forever friends stempelset 'going to the chapel'
stitch circle and flower
stitch border
- FE paperpad 'family ties'
glossy accents

Bij deze nogmaals een dikke hip hap hop hoera voor Adriana!

Heel veel groetjes en een fijne week toegewenst!

Lins x

3 opmerkingen:

  1. wat een leuke maar ook een beeldschone kaart.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Lins,

    Oh wat het je toch een mooi kaartje gemaakt! Ik word helemaal vrolijk van het lieve Fizzy Moontje dat je weer geweldig hebt ingekleurd. Super!

    Dankjewel voor je mooie voorbeeld!

    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen