vrijdag 18 oktober 2013

WLVC

Vandaag is er een nieuwe challenge van start gegaan op het We Love Vintage Challenge Blog. Deze keer ben ik aan de beurt om de challenge te sponsoren.

Onderstaande prijs heb ik beschikbaar gesteld voor de winnaar:



De opdracht voor de challenge is: maak een kaart/creatie waarbij je naald en draad gebruikt of de naaimachine. Dat lijkt mij niet zo'n lastige challenge!

Onze vintage-expert Judith is gast-designer bij WLVC en heeft dus ook een voorbeeld gemaakt voor de WLVC-challenge. Haar prachtige creatie kun je hieronder bewonderen.

Ik wens jullie allemaal veel succes met de challenge!

Anne-Marije

*****

Nou makkelijker kan je het voor mij inderdaad niet maken Anne- Marije, omdat ik bijna altijd wel even met naald en draad op mijn creatie aan de gang ga.
Zo ziet mijn kaartje er uit.



Omdat we toch met naald en draad of met de naaimachine aan de gang gaan heb ik het maar helemaal bij dit thema gehouden.




De materialen die zijn gebruikt:










Over het geheel heb ik hier en daar nog wat witte verf gedaan om het een extra oud uiterlijk te geven.

Hebben jullie de prijs gezien? Als dat geen goede reden is om mee te doen.
Heel veel succes en een fijne dag.
Groetjes Judith


5 opmerkingen:

  1. Hoi Judith,
    Wat heb je een prachtige creatie met het thema..ziet er weer helemaal toppie uit, echt supermooi, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Judith
    groetjes Jnaie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt prachtig!
    Super leuk dat ze onze gastdesigner wou zijn!
    En wat een geweldige prijs om weg te geven! Kunnen nog vele prachtige vintage projecten mee gemaakt worden!
    Groetjes Jacomijn (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie prijs heb je beschikbaar gesteld voor de challenge en de kaart van Judith is echt geweldig!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Judith,

    Wat heb je er toch weer een top-creatie van gemaakt! Lekker veel genaaid en de zelfgemaakte roosjes vind ik super... De prachtige details maken heb helemaal af.

    Bedankt voor dit mooie voorbeeld!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen