zondag 22 december 2013

7 kerstkaartjes (voor mijn teammaatjes)




7 maal heb ik dit kerstkaartje gemaakt, zoals jullie zien. Voor ieder van mijn teammaatjes één. Dan hoef ik in ieder geval niet te bedenken welk kaartje ik naar wie stuur, dus dat maakt het een stuk gemakkelijker.




Hier maar even een foto van één van de kaartjes dan kunnen jullie het wat beter bekijken.
Het roze cardstock is een beetje gewolkt en hier heb ik met een penseel modelleer pasta op aangebracht. Op twee hoeken zit een stans van Joy nummer 6002-0135.
Onder het plaatje, van glitter papier gemaakt, zit Creatable LR0240.




Van Joy zijn de ijskristallen en hier heb ik nummer 6002-2018 en 6002-2019 gebruik. En dan mijn meest favoriete kerststansjes zijn Creatables nummer LR0142 genaamd Poinsetta Mini, met in het midden een pareltje.

Het labeltje met de tekst heb ik zelf gemaakt op de computer en deze zit vast met een houten knijpertje. En voor de afwerking heb ik nog wat roze twine gebruikt.


Eigenlijk heb ik nog twee kerstkaartjes gemaakt die ik jullie ook nog wil laten zien. Ik ga proberen om dit voor de kerst te doen. Anders wordt het eventjes na de kerst, dat is toch ook niet erg zeker? 

Mocht het niet meer lukken dan wens ik jullie allemaal hele fijne dagen en tot na de kerst.

Groetjes Judith

2 opmerkingen:

  1. Hoi Judith,
    Wat heb je een serie prachtige kaarten gemaakt, goed idee,allemaal hetzelfde, het kiezen welke kaart voor wie is, kun je dan overslaan, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Judith,

    Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt zeg, mooie, zachte kleuren en lief plaatje gebruikt, lekker handig om allemaal dezelfde te maken, heb je voor iedereen dezelfde kaart en allemaal mooi.
    Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen