dinsdag 31 december 2013

AnMaCreatief challenge 27 - december 2013

Dit bericht blijft bovenaan staan tot en met 31 december. Voor nieuwe berichten scroll naar beneden...

De nieuwe maand is begonnen, dus het is alweer tijd voor een nieuwe AnMaCreatief challenge!


Allereerst willen wij alle deelnemers van de 'kerst-challenge' bedanken voor het meedoen. Wat hebben we een hoop inzendingen ontvangen! Het was hartstikke leuk om al jullie kerst-creaties te bewonderen.

De december maand is druk genoeg, dus wij hebben deze maand een gemakkelijke challenge:

Alles mag!

Het maakt dus helemaal niet uit wat je maakt; kaart, doosje, tasje, home-deco, gehaakte creatie, enz.

Hieronder de prachtige voorbeelden gemaakt door het AnMaCreatief Design Team. Klik op de namen om naar de blogs te gaan om te zien hoe deze creaties gemaakt zijn...



foto 1

foto 2



 Anne-Marije Poppen


Omdat december een feestelijke maand is geeft AnMaCreatief deze maand 2 prijzen weg... Er worden 2 winnaars gekozen met Random.org. De prijzen voor deze challenge zijn: 


2x een AnMaCreatief cadeaubon t.w.v. € 5,00! 


Lees eerst de regels door als je mee wilt doen met de challenge
(de regels staan ook in de sidebar)

-Je maakt een nieuwe creatie n.a.v. de opdracht of sketch
-Voeg je creatie met een link naar het bericht van je creatie (dus niet naar je blog zelf) toe aan Mister Linky
-Je kunt ook meedoen als je geen blog hebt. Upload je creatie ergens anders en voeg die link toe aan Mister Linky. Denk bijvoorbeeld aan Hyves, Hobbyjournaal, Picture Trail, Facebook, enz.
-Je mag per challenge maximaal 3 creaties plaatsen. Zet bij de tweede en derde inzending achter je naam een 2 of 3
-In je blogbericht link je terug naar dit blog: Webshop AnMaCreatief  
-Je mag meerdere challenges combineren

De challenge is geopend tot en met 31 december 22:00 uur. Op 1 januari worden om 09:30 de winnaars bekend gemaakt met behulp van Random.org. Daarna komt om 10:00 uur de nieuwe challenge online.

Doe jij ook mee met deze challenge? Maak dan een kaart of andere creatie en voeg die toe aan Mister Linky. Het Design Team is benieuwd naar alle inzendingen.

25 opmerkingen:

  1. gewoon kerst voor deze challenge. ook ik heb er nooit genoeg.

    Leuke voorbeelden.

    Gr. Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk ik doe mee wel met een kerstkaartje
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige voorbeelden zijn er gemaakt. Leuk een open thema!
    Ik heb mijn creatie gelinkt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie voorbeeldkaarten ik doe weer mee..groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige DT kaarten, en natuurlijk doe ik ook weer mee. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo DT team, ik heb zojuist een creatie toegevoegd voor de challenge, een erg leuke uitdaging zo in de december maand. Ik heb een creatie van mijn moeder geplaatst op mijn blog en hoop dat ze op deze manier mee kan doen met de challenge, zelf heeft ze namelijk geen blog. Veel succes allemaal met de challenge! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo DT-ers. Ik heb ook weer eens een kaart toegevoegd voor jullie challenge. Het moet uitkomen he? Nu paste het prima en vind hem mooi genoeg om een gokje te wagen. Veel succes en hopelijk tot in het nieuwe jaar,. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke voorbeelden zijn er weer gemaakt. Heb mijn kaartje geplaatst.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke creaties.
    Heb mijn kaartje geplaatst waag een kansje .:)
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende creaties dames van het DT!!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi. IK doe weer graag mee met jullie uitdaging,. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een prachtige kaarten en creaties van de DT dames.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke voorbeelden :-)
    En ik doe graag mee!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 2 kaarten geplaatst. De eerste heeft me het meeste moeite gekost, maar ik ben het meest trots op de tweede. Die heb ik namelijk samen met mijn tienerdochter gemaakt. Natuurlijk vind ik zelf deze kaart het mooist, maar het knutselplezier om samen bezig te zijn was me het meeste waard!. Groetjes, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oeps! het ging even mis - ik kan zo te zien niet mijn eigen linkje verwijderen of aanpassen dus nr. 123 mag weg, sorry voor het ongemak!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijn dat alles mag want ik heb deze keer geen kerst creatie en op alle blogs vragen ze dat, fijn wat anders deze keer!
    Fijne week
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige voorbeelden zijn er weer door het DT gemaakt.
    Heb net weer een kaart geplaatst, maar ben vergeten een 2 erachter te zetten (nr. 128). Sorryyyy!!!

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Vooruit ik doe ook mee met deze , alles mag
    challenge , leuke kaarten van de DT dames !!

    Fijn weekend van Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mijn creaties staat erop hoor mooie challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik heb mij creatie ook geplaatst.
    Leuke challenge!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik had deze kaart gisteren nog gemaakt uit een postcodefoutje. Moest dus wel. Maar ik vergeet bij mijn naam de 2 te zetten. lenyw 2.
    Sorry, ik weet niet hoe dat te verbeteren.
    Deze kaart met tekst is voor jullie allemaal. Veel succes met alles.
    Gezien de deelnemers komt dat wel goed.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen