vrijdag 24 januari 2014

kerstkaart

Vandaag nog eens kerstkaart van mij. Ik blijf lekker in het winterse hangen ;-) Wie weet komt de winter dan ook nog in ons land!


Hoewel ik het mij moeite kost om een kerstkaart te maken, viel bij deze kaart alles zo snel op de plek, heerlijk is dat! Zo kan ik er nog wel meer van maken...


Deze stempel is van Magnolia; zij heet Little Tilda uit de Little Christmas Collectie 2012. Zij is gestempeld met Memento; Rich Cocoa en gekleurd met  Distress Ink.


Dit prachtige papier komt uit het blokje First Edition - Silent Night. En de vorm van deze kaart is gemaakt met de stans van Go Kreate. Alle randen heb ik bewerkt met Distress Ink; Walnut Stain. En verder nog bewerkt met Frantage. 


Ik heb gebruik gemaakt van de On the Edge Die; Snow Flurries van TH, ijskristallen van Magnolia met een parel erop, parelkernen en filigraan


Ook eens natuurlijk materiaal van het tuincentrum verwerkt op mijn kaart ;-) Dit alles bewerkt met acrylverf. Wanneer je goed kijkt zie je ook nog een rendier van TH verstopt, HIHI


Verder heb ik veel gebruik gemaakt van bloemen; roosjesCherry Blossom en de anderen heb ik zelf gemaakt. Ten slotte ook nog meeldraden er tussen gestopt. 


Als laatste kon natuurlijk 'mijn' kreukellint niet ontbreken ;-) Met daaraan een mooie charm van een sterretje gestrikt met twine.

Liefs Lotte

1 opmerking: