vrijdag 21 maart 2014

Age is just a Number...

Vandaag wil ik een kaart laten zien die bedoeld is voor een man die 50 word! Tja, die leeftijd word toch vaak als een 'drempel' ervaren. Zelf kan ik dat niet goed begrijpen, want uiteindelijk ben je maar een dag ouder, maar misschien komt dit wel omdat het voor mij nog wel een tijd duurt voordat ik zover ben ;-)


Deze kaart is niet helemaal de stijl die je van mij verwacht, maar dit idee kwam ik tegen en vond ik zo super, dat ik mij heb laten inspireren en een eigen variant er van heb gemaakt. Want helemaal CAS past toch niet zo bij mij.

Het cijferpatroon heb ik uitgesneden met de silhouette uit Kraft van Joy! Eerst was ik 'bang' dat dit te dik zou zijn, maar dit ging eigenlijk heel erg goed! Het design papier wat achter het cijferpatroon zit is een velletje uit het super mooie blokje; Curiosity Corner van DoveCraft. Deze velletjes combineren heel mooi met elkaar en zijn ook goed geschikt voor een man!



Achter het cijfer 50 heb ik een langwerpige filigraan geplakt. Soms ben je gewoon heerlijk aan het snuffelen tussen wat je hebt en beland per toeval zoiets op elkaar. Ik vond het een mooi resultaat geven!

De ontvanger van deze kaart heeft iets met uilen, dus deze prachtige charm mocht niet ontbreken. Ik heb deze aan een stuk twine geknoopt.

Verder vond ik de kaart nog wat 'saai'. Dus heb ik met de mask; Bricks van Dutch Doobadoo hier en daar wat stenen geblend met Distress Ink - Walnut Stain op de kaart.

Hopelijk heb ik jullie met deze kaart weer kunnen inspireren.
Een heel mooi weekeinde toegewenst! Liefs Lotte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten