vrijdag 11 april 2014

Dear Mom



Dit keer weer eens iets anders dan een kaart, namelijk een deurhanger van Joy. Deze heb ik eerst wit geschilderd met acrylverf. Het scrappapier is van Piondesign. Deze heb ik bewerkt met een maskstencil en modelleerpasta en natuurlijk weer de randen geborduurd.



Nou ben ik normaal niet zo van de stempels, maar deze stempel van CraftEmotions, genaamd, Picture Frames is helemaal mij smaak. 
De letters van de tekst "DEAR MOM" heb ik gemaakt met Alfabet 6002-0141, van Joy.



De witte hydrangea's heb ik bewerkt met blauw/grijze chalk. En in het hart zitten een aantal meeldraden. De blauwe bloem heb zelf gemaakt met de Joy stans nummer 6002-0156. Onder de bloemen heb ik een grote strik gemaakt van tule ribbon van Marianne Design. De stans met de kleine witte blaadjes is van Joy nummer 6003-0029. De sleutel onder de bloemen is een eigenlijk van rood koper, maar deze heb ik wit geverfd. Op de sleutel zit een wit pareltje van 4 mm en een van 6 mm. Dan heb ik nog 2 grote veren gebruikt, die ik ook weer wit heb geschilderd, net als de 2 filigraanornamenten, met daarboven op een resin flower.
En dan natuurlijk nog de prachtige vlinders van filigraan. 
Volgens mij zijn jullie weer helemaal op de hoogte.


Veel plezier het komende weekend.


Groetjes Judith

Geen opmerkingen:

Een reactie posten