vrijdag 8 augustus 2014

Earth Laughs In Flowers




Deze kaart die is maar liefst 30 cm hoog. Ik heb namelijk een vel wit cardstock genomen en deze dubbel gevouwen. 
Daarna heb ik allemaal stukjes scrappapier in stroken gescheurd en deze over elkaar heen geplakt zodat je allemaal mooie laagjes papier krijgt. 
Tussen deze stukjes papier zitten dan weer randstansjes van Cheery Lynn.




De tekst is van de prachtige stempelset van Joy nummer 6410-0311. 
Onder de tekst zitten twee stansen, de witte is nummer 6002-0146 en die daaronder is nummer 6002-0304.





En zoals jullie van mij gewend zijn kon het natuurlijk weer niet gek genoeg met de bloementoef. De grote rozen zijn 25mm, de kleinere paarse roosjes zijn 15mm. En dan nog twee wit/paarse cherry blossom.





Ik vind het ook altijd mooi staan om in de bloementoef lekker veel soorten takjes en blaadjes stansen te gebruiken. Bij deze kaart heb ik voor de zalmkleurige takjes nummer LR0150 gebruikt. Dan de witte stansjes zijn de nummers 6003-0014 en 6003-0029. De groene bladeren zijn van magnolia.

Een fijne dag allemaal,
groetjes Judith

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met hele mooie kleuren.
    Groetjes, Veerle.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is werkelijk schitterend, ik vind de blaadjes in verschillende vormen ook altijd erg mooi, super hoor, groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen