maandag 16 maart 2015

Let's party

Weer een kaartje gemaakt voor AnMa Creatief.
De digi is van Little Miss Muffet. Er was een speciale actie ter gelegenheid van de verjaardag van één hunner DT leden, Faye.
Ik heb het mooie papier (Happiness) van CraftEmotions gemat op wit cardstock en alle onderdelen uitgestanst met Crea-Nest-Lies XXL nr. 24. Dit is een pakket, dat uit 12 stansen bestaat, die allemaal een stiklijntje bevatten. Als je goed kijkt op de foto's kun je het zien. Alle randjes heb ik beïnkt met een bijpassende kleur Memento inkt. Dit zijn leuke kleine verpakkingen, niet duur, dus leuk om in veel kleuren te hebben. Ik heb Sweet PlumAngel Pink en Teal Zeal gebruikt.
Aan de zijkant heb ik wat mooie, bijpassende facet gems (Colorful Dreams) van ScrapBerry's geplakt en verder nog 2 mooie roze resin rozen (French Journey), ook van Scrapberry's.
De letters Party zijn gemaakt met de Typewriter Keys van Noor! Ik heb ze gestempeld met zwarte Memento inkt (Tuxedo black) en verhoogd met foamblokjes opgeplakt.
En dan nog een close-up van de vrolijke digi die ik gekleurd heb met copics.
Ik hoop jullie weer geïnspireerd te hebben en wens iedereen nog een gezellige dag.
xxx Margreet



Geen opmerkingen:

Een reactie posten