vrijdag 10 april 2015

vintage handbag

ik heb dit keer voor AnMa Creatief een vintage tasje gemaakt met het Dutch Doobadoo stencil handbag en gemaakt van kraft cardstock.
ik vind tasjes en doosjes maken altijd heel leuk om te maken en zeker fijn als je wat in voorraad hebt voor verjaardagen etc....
het mooie dessinpapier is van Studio Light.
de zijkanten van het tasje heb ik gemaakt van linnen cardstock van CraftEmotions en bewerkt met de roses ornament border.
langs de rand heb ik een leuk kantje geplakt van MD JU907 scallops
het plaatje is van MD en de rand is gemaakt met de Joy 6002/0260 en de blaadjes met de Joy 6002/0293
de papieren roosjes zijn uit een bundeltje van de mixed blue en een kleiner roosje van 10 mm is de chocolate brown
verder heb ik nog een strikje gemaakt met seambinding en alle randjes zijn bewerkt met distress inkt frayed burlap.




groetjes van Anneke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten