donderdag 19 november 2015

Hoera, een tweeling

Mijn vroegere buurmeisje heeft een (donkergetinte) tweeling gekregen en daarom heb ik de stempel 2x gestempeld, ingekleurd en daarna uitgeknipt. Het rechter meisje is direct op het hart van Joy! geplakt en het linker meisje is met foam verhoogd iets over het andere meisje geplakt.
Boven aan de kaart heb ik aan beide zijden een bloem geplakt, gemaakt van cardstock met de sunflower stans van Joy! In de verpakking zit ook de stans van het blaadje.
Onderaan de kaart een strikje gemaakt en hieraan 2 bedeltjes van een veiligheidsspeld gehangen. Alle randjes van zowel cardstock als designpapier zijn met een papierdistresser bewerkt.
Ik wilde ook nog een aardigheidje geven en toen schoot mij te binnen dat Giny een gaaf babycadeautje had gemaakt: een eierdoos gevuld met sokjes.
Dit is de doos (voor 6 eitjes/sokjes) aan de bovenkant. Het papier wat om de eierdoos zit, heb ik voorzichtig losgemaakt, nagetekend op designpapier en uitgeknipt. Dit opgeplakt en daarna een oude ronde stans van Joy! er bovenop gedaan.
Ook hier zijn de bloemen gemaakt met de sunflower stans. Alleen deze keer heb ik de 1e laag van designpapier, 2e laag van cardstock en 3e laag weer van designpapier gemaakt.
De eendjes van Marianne Design vind ik ook altijd schattig voor een babykaart/cadeautje. Uitgestanst uit diverse papiertjes en deze met een dauber en distress inkt (Spun sugar) afgewerkt. De kleine eendjes zijn met foam op de grote eenden geplakt.
 Dit is de voorkant van het doosje, waar ter versiering een stoffen strikje is geplakt.
Zo ziet het doosje er uit als het open is. Zes paar sokjes erin (als je ze per paar in elkaar vouwt, past alles precies).
Ook hier een papiertje op maat geknipt. Een strikje gemaakt en er 2 rammelaars aan gehangen, gemaakt met een Creatable van Marianne Design.
Op de hoeken van het doosje 4 grote plakparels van Scrapberry's en hierboven kun je het geheel nog een keer zien.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Ik vond het in ieder geval super om te maken.

xxx Margreet

1 opmerking:

  1. Wat een super schattig kaartje en een super schattig eierdoosje!!
    Lekker roze.
    Ontzettend leuk gedaan!!

    Liefs Giny

    BeantwoordenVerwijderen