woensdag 16 december 2015

Fairy Lights

Wat zijn de mini stempels van Gorjuss toch schattig. Ik kon het niet laten om met Fairly Lights nog weer een kerstkaartje te maken. Ik heb het mooie papier Home for Christmas van CraftEmotions gemat op rood linnenkarton, na eerst de randjes bewerkt te hebben met de Paperdistresser van Crafts-Too.
Ook de houten dennenappels van CraftEmotions mochten natuurlijk niet ontbreken (zitten ook in het designpapier).
De sneeuwvlokken van Joy! heb ik uitgestanst uit rood linnenkarton en uit het Home for Christmas designpapier van CraftEmotions. Ik heb pas een Empty Glue Pen van Joy! aangeschaft. Hier kun je je eigen lijm in doen en vervolgens heel gedetailleerd plakken (zoals mijn ijssterren). Er bovenop een paillet geplakt.

En dan hier nog een close-up van Fairy Lights van Gorjuss, ingekleurd met de distress inks van Tim Holtz (Frayed BurlapAntique linenTattered roseBrushed corduroyEvergreen bough en Festive Berries). De stempel en het rode linnenkarton, waarop zij is gemat, zijn allebei gestanst met Crealies stans Crea-Nest_lies XXL No. 10

xxx Margreet




Geen opmerkingen:

Een reactie posten