vrijdag 25 december 2015

Kerst 2015! ( ATC kaartjes )

Allereerst wil ik op deze 1e kerstdag alle volgers van Anne Marije een hele fijne kerst toewensen,
en ik heb voor deze 1e Kerstdag een creatie voor AnMa Creatief gemaakt wat weer eens heel iets anders is dan jullie gewend zijn van mij, namelijk een serie ATC kaartjes met een bijpassend mapje.
Jaren geleden heb ik een hele tijd ATC kaartjes gemaakt en die dan ook wereldwijd geruild.
Nu heeft JoyCrafts dus een leuke boekje uitgebracht met dessinpapier speciaal voor ATC kaartjes
Voor deze kaartjes heb ik CraftEmotions linnen cardstock gebruikt , baby roze en kraftcardstock.
Op alle ATC kaartjes en het mapje heb ik plaatjes en dessinpapier gebruikt uit het stansbloc van Studio Light, Romantic Pictures.

Verder heb ik gebruikt:

ATC                      Floral paperpack
Stansen:               MD LR0270  ( Vintage Ornaments )
                            MD  LR0376  ( Anja,s Oval )
                            MD LR 0202  ( Anja Edge )
                            JoyCrafts 6002/0327 ( Rand )
Embellishments:    Crispy lint roze
                            Kant MD JU
                            Plakparels roze 6m
                            metalen bloemetje

Bloemen:             Sweetheart blossom flowers mixed blue
                           verschillende Cherry blossom flowers
inkt:                    Distress Inkt Frayed Burlap

Lijm:                   3d kit





kerstgroetjes van Anneke








Geen opmerkingen:

Een reactie posten