woensdag 23 december 2015

Kerstkaarten 2015

Tussen alle drukte met de webwinkel door is het dit jaar toch gelukt om zelf kerstkaarten te maken! In totaal heb ik 9 kaarten gemaakt, o.a. voor mijn lieve Design Team.

De kaarten heb ik gemaakt met de handige kaartblokken van Studio Light. In een blok zit een voorgestanste kaart en een vel met bijbehorende stansfiguren die je op de kaart kunt plakken. Ook zitten er genoeg extra figuren bij, zodat je de kaart nog verder kunt versieren.

Ik heb alle randjes bewerkt met de Crafts-Too Edge Crimper. Daarna alle randjes met behulp van een Joy! dauber voorzien van Memento Inkt Rich Cocoa. Het is wel even een werkje, maar ik vind het resultaat zo leuk.
Ook heb ik alle figuren opgebold met de Nellie Snellen Folding Tool voor een mooi effect.






 
 



Gebruikte materialen voor alle kaarten:

-Studio Light Kaartblok Sweet Winter Season (bovenste 3 kaarten)
-Studio Light Kaartblok Winter Memories (onderste 6 kaarten)
-Nellie Snellen Folding Tool
-Crafts-Too Edge Crimper
-Joy! Foampads 6500/0001 5x5 1,0 mm dik
-Joy! dauber (voor aanbrengen inkt)
-Memento Ink Pad Rich Cocoa
-Aleene's Quick Dry Tacky Glue (voor kleine onderdelen)


Ik wens iedereen hele fijne Kerstdagen en een goed en creatief 2016!!!!

xxx Anne-Marije

1 opmerking:

  1. Prachtige kaarten, Anne-Marije!
    Fijne Feestdagen en een gelukkig, inspirerend en succesvol 2016!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen