woensdag 30 maart 2016

Umbrella Ducky

Centre step kaart gemaakt met Crealies Create a Card no. 6. Ik vond dit altijd al een leuk modelletje en met deze stans is het maken er van een fluitje van een cent.
Het papierblokje dat ik heb gebruikt is van een papierblok van First Edition en heet "Neroli". Met de Perlen pen heb ik wat accentjes in de plas van de stempel gemaakt.
De wave rand golven is een stans van de Under The Sea serie van Joy! van vorig jaar, maar hij blijft leuk, vind ik.
Ook de vuurtoren en meeuw zijn van een serie van vorig jaar. De vuurtoren heb ik bewerkt met distress inkt van Tim Holtz (Fired Brick). De meeuw heb ik met distress markers wat accentjes gegeven. Voor de veertjes heb ik de Joy! stans veren 2 gebruikt.
Op de achtergrond van de stempel zie de mask art Rain Drops van Dutch Doobadoo, bewerkt met distress inkt van Tim Holtz (Peacock Feathers).
Het labeltje is gemaakt met een Craftables labels van Marianne Design.

Een fijne dag gewenst!
xxx Margreet
















1 opmerking: