zondag 18 juni 2017

Wishing you luck


Jullie hebben het vast gelezen en anders weet je het nu: AnMaCreatief is op Facebook gestart met haar eerste challenge!
Iedere 15e van de maand zal er een nieuwe challenge in de Facebookgroep zijn. Dit is een andere challenge dan de maandelijkse blog-challenge, die elke 1e van de maand op dit blog van AnMaCreatief van start gaat. Je kunt dus iedere maand aan 2 verschillende challenges meedoen, hoe leuk is dat!
En je kunt ook nog eens een superleuke prijs winnen:

foto van Anne-Marije Poppen.

En omdat het de eerste challenge is, is het thema lekker makkelijk, want 'Alles mag'.

Ik laat jullie hier mijn bijdrage zien.
Voor mijn kaartje ben ik best wel uit mijn comfortzone gegaan. Je ziet het erg veel, een eigen achtergrond met verschillende inkten en dat wilde ik ook wel eens proberen. En ik vind 'm best gelukt!

De basis bestaat uit het stencil Floral van Dutch Doobadoo. Ik knipte de basis uit linnenkarton.
De stempel is de Allium (sierui) uit de serie Veer & Moon van Studio Light, ingekleurd met derwents. Met de Stamp Master van MD krijg je de stempel overal mooi afgedrukt, super ding!
De blokjes zijn gemaakt met het stencil Fifties Kitchen, chequered, van CraftEmotions. Vaag zie je ook wat tekst en dit komt uit de stempelset Gentleman van Viva Decor.
De verschillende kleuren heb ik met daubers aangebracht (natuurlijk wel even de stempel afdekken door een 2e afdruk eroverheen te leggen). Ik heb de volgende kleuren gebruikt: Angel PinkMoroccoTeal ZealLulu LavenderWorn Lipstick, Tattered Rose, Sweet Plum en Tuxedo Black voor de allium en de tekst.

Wie weet heb ik je wat inspiratie kunnen geven en 'wishing you luck' bij het maken van je creatie voor de facebookchallenge!

Geniet van je dag!

groetjes, Ellen

1 opmerking: